شما هم نویسنده تاروپود شوید !!

 سلام خدمت همه عزیزان و همراهان همیشگی  تاروپود

دوستان  عزیز

تاروپود برای کاربرانی که تمایل دارند در سایت آموزشی ما  نقشه ها و طرحهایی که خودشون بافتند رو بصورت تصویری  آموزش بدهند  پیشنهاد میکنه از همین الان شروع به نوشتن کنند و بعداز آماده شدن آموزششون اونو برای تاروپود در قالب  WORD ارسال کنند تا با اسم خودشون در این سایت گذاشته بشه تا شاید خیلی دیگر از عزیزانی که تمایل دارند یادگیری بافت دستبند دوستی رو شروع کنند تشویق بشوند و شما هم کمک بسزایی در شکوفایی استعداد اونا داشته باشید!

همچنین از بقیه کاربران هم دعوت میشه در صورت تمایل برای دیگر بخشهای سایت ازجمله آرایشی وزیبایی و هنرها و صنایع دستی، مقالات و مطالب ارزنده خودتون رو برای معرفی هرچه بیشترسایت و خودتون به دیگر کاربران همچنین سایت تاروپود باما همکاری خوبی  داشته باشید!

سری نکاتی که برای ارسال و انتشار یک مطلب آموزشی حائز اهمیت میباشد:

۱- کاربران و دوستان می توانند مطالب و مقالات خود را فقط در قالب یک فایل word برای سایت  ارسال کنند تا با نام خودشان در سایت تاروپود قرار بگیرد.

۲- موضوعاتی که انتخاب می کنید ، می بایست مرتبط و همسو با مطالب و دسته بندی های موجود در سایت باشد.

۳- مطلبی که ارسال می کنید حتی المقدور نوشته و دست رنج خودتان باشد. یعنی اگر در مورد موضوعی می نویسید ، متعلق به خود شما باشد و از جایی کپی نکرده باشید و هم چنین تصاویری که ارسال می کنید نیز توسط خود شما جستجو و تهیه شده باشد و حتما عکسها کیفیت خوبی داشته باشند!

۴- اگر مطالبی را به صورت ترجمه شده از سایت های خارجی برای سایت ارسال می کنید ، حتما نام سایت و لینک منبع را نیز ذکر کنید.

۵- اگر مطلب فرستاده شده شما مورد تایید مدیر سایت قرار گرفت ، به شما اطلاع داده می شود که مطلب شما مورد تایید است و اگر مطلبی قبل از مطلب شما در صف قرار گرفتن در سایت باشد ، مطلب شما بعد از آن منتشر می شود.

۶- سایت تاروپود نیز در جهت تکمیل مقالات و مطالب ارسالی و در جهت بالا بردن کیفیت مطالب ، از حذف یا تغییر بخشی از مقالات مختار است.

۷- به این نکته هم توجه داشته باشید که سایت   Taropod در تایید یا رد کردن مطالب ارسالی مختار است و ارسال مطالب به منزله منتشر شدن در سایت نمی باشد (البته اگر مطلب شما کپی نبوده و مطابق با رویه سایت باشد اصلا دلیلی برای رد شدن آن وجود ندارد).

۸- اگر مطالب ارسالی شما و قرار گرفتن آنها در سایت از ۱۰ عدد بیشتر شد ، یک اکانت کاربری برای ارسال کننده مطالب در نظر گرفته می شود تا از آن به بعد ، خودش بتواند اقدام به تنظیم و فرستادن مطالب کند.

ارسال فایل از طریق ایمیل به پست الکترونیکی تاروپود:

Info@taropod.ir

منتظر آموزشهای زیبای شما عزیزان هستیم 😉