زیبایی را با طرح جدید دستبند زیگزاگی به دستان خود هدیه بدهید

93
4557
دستبند زیگزاگی جدید

دستبند زیگزاگی جدیدبازم با آموزش بافت دستبند دوستی جدید با طرح زیگزاگی در خدمت شما دوستان همیشگی تاروپود هستیم

در پست های قبل آموزش بافت دستبند بافتنی زیگزاگی رو براتون گذاشته ام .بنابراین برای آموزش بیشتر بافت  این نوع  دستبند به لینک  زیر مراجعه کنید.

آموزش بافت دستبند بافتنی زیگزاگی

در اینجا ما بافتمان را با ۵ تار نخ انجام می دهیم که شما می توانید تعداد آن را بنا به سلیقه خود کم ویا زیاد کنید. بافت این دستبند از ترکیب ۲ تا دستبند زیگزاگی ساده است که هرکدام جداگانه بافته می شوند وبعد ازبافت با هم ترکیب می شوند .

دستبند زیگزاگی جدیدهمان طور که در تصویر می بینید اولین دستبندی را که می بافیم ، از سمت چپ کار شروع می شود وگره چپ به راست زده می شود.

دستبند زیگزاگی جدید

وبا بافت هفت رج به بافت معکوس زیگزاگی می رویم وگره از راست به چپ می زنیم

دستبند زیگزاگی جدید

دستبند زیگزاگی جدید

وتا آخر بافت ادامه می دهیم .

دستبند زیگزاگی جدید

حالا نوبت بافت دستبند دوم  می رسد .دوباره ۵ تار نخ صورتی پررنگ برمی داریم وبعد از گره بافت را شروع می کنیم

دستبند زیگزاگی جدیداین بار بافت دستبند را از سمت راست کار شروع می کنیم و هفت رج اول را گره های از راست به چپ می زنیم.

دستبند زیگزاگی جدید

بعد از بافت هفت رج اول گره های معکوس ،یعنی گره چپ به راست بافته می شود

بعد از بافت دو دستبند دوستی مانند تصویر زیر این دو دستبند را به هم پیچ می دهیم وبا قیچی کردن اضافه نخ با استفاده از قفل دستبند آخر کار و اول کار را مرتب می کنیم

دستبند زیگزاگی جدید

93 دیدگاه‌ها

  1. kheyli lkeli ghashang shod vali jam mishe hey tab mikhore.mishe ye marke khoob vase nakh moarrefi konid ya laaghal begid ino ba chi baftin?
    man az nakh kooblan estefade kardam
    lotfan zoodtar javab bedin \
    mikham kado bedam

    • سلام دوست عزیز ازتون خواهش میکنم کامنتها رو با فونت فارسی تایپ کنید و ارسال کنید. این نخها رو میتونید از سایت تاروپود تهیه کنید که هرکدام به اندازه ۱۰مترهستند و ترکیب رنگی زیادی دارند.درضمن بهتون پیشنهاد میکنم فقط برای تمرین کردن از کوبلن استفاده کنید چون کیفیتی که نخهای ترک دارند نخهای کوبلن ندارند و با شستن کم کم ازبین میرند و زحمات شما به هدر میره…

  2. سلام ببخشید یک سوال داشتم. من برای بافت این دستبند ها از نخ دمسه استفاده میکنم. میخواستم ببینم اگه بعد از بافت دسنبند را اتو کنم براش مشکلی پیش میاد؟

    • سلام به دوست دیگر هم عرض کردم دمسه کیفیت کار رو به خوبی نشون نمیده و همچنین حرارت اتو باعث میشه بافت نخ نازک تر بشه و ایستادگی اولیشو نداشته باشه.

  3. میشه لطفا به من بگین چیکار کنم که دستبندم تاب نخوره؟
    وقتی میبافمش اینجوری صاف و یه دست نمیشه باید آهار بدم؟
    اگه لطف کنین جوابو واسم ایمیل کنین ممنون میشم 🙂

    • سلام تو پست قبل جوابتون و دادم اما برای آهار بگم که بستگی به جنس نختون داره ممکنه جنسش با گرما سازگار نباشه و دستبندتون خراب بشه اما اگر جنس نختون مناسب بود بازم خیلی باید مراعات کنید که دما زیاد نباشه چوت حالت اولی نخ ازبین میره و نختون نازک دیده میشه!

  4. من قفل گرفتم ولی این دو انتها رو نداشتن که به سرو ته دستبند مچسبه و قفل بهش وصل میشه منظورم این مستطیل است که سرش حلقه داره

    • سلام دوست عزیز
      نخ های مخصوصی که ما استفاده می کنیم ، نخ کتان ترک هستند که از طریق فروشگاه خودمان هم می تونید تهیه کنید

      موفق باشید

  5. salam bebakhshid in hame amoozesh dadin va alie ama to hichkodom nagooftin entehaye kar baraye bastane dastband chikar konim toro khooDA KOMAKAM KONIN 🙁 MAN BAYAD CHEJOORI KARAMO TAMOOM KONAM LOTFAN JAVAB DADIN BE IMEILAM KHABAR BEDIN KE BEDOONAM

    • سلام دوست عزیز
      شما می توانید اکثر طرح های دستبند دوستی را با بافت گیس باف (همان بافت موی معمولی ) به پایان برسانید و برای این کار اگر ابتدای کار را با حلقه شروع کرده اید نخ ها را به دوقسمت مساوی تقسیم کرده و دو گیس باف می بافید ودر غیر این صورت هر دوطرف دستبند را با یک گیس باف تمام کنید و مابقی نخ را کوتاه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید