کمتر از یک ساعت یه ساق دست خوشگل ببافید!

14
7774

سلام دوباره به دوستان خوب تاروپود

بازم با یک آموزش آسون وراحت در خدمت شما عزیزان هستم .بافت این ساق دست خیلی راحته وخیلی زود بافته می شه ،با ما همراه باشید!

017

برای بافت ابتدا با توجه به ضخامت کاموا وهمین طور سایز خودتان حدود ۳۰زنجیره می بافید ودر انتها با یک گره نامرئی به اولین زنجیره وصل می کنید تا یک دایره داشته باشید.(برای یافتن سایز درست خودتان به راحتی می توانید با در نظر گرفتن دور کف دست خود تعداد مورد نیاز زنجیره را بدست آورید.)

رج ۱ – حالا تمام زنجیره ها را با پایه ساده  پر می کنید.

آموزش بافت دستکش با قلاب

رج ۲تا ۶ – همه دانه ها را با پایه ساده می بافید.

رج ۷ – در این رج باید جای انگشت شصت را ببافیم برای این کار تا ۹ دانه آخر را مثل روال قبل می بافیم وسپس ۴ زنجیره می زنیم و ۴ دانه را نمی بافیم وبقیه را مثل رج های قبل ادامه می دهیم ودر آخر رج بازهم با یک گره نامرئی به رج بعدی می رویم.

بافت ساق با قلاب

رج ۸ تا ۱۵ – تمام دانه ها با پایه ساده پر می شود.

اگر خواستید طول ساق دست شما بلند تر باشد فقط کافیست تعداد رج ها را بیشتر کنید.

رج ۱۶ – رسیدیم به رج آخر ،برای بافت این رج ۳ پایه ساده در دانه اول می بافید و دو دانه را جا می زنید ودر دانه سوم دوباره سه پایه ساده می بافید وتا آخررج .

بافت ساق دست با قلاب

برای تز ئین این ساق دست قلا ب بافی زیبا ،ما از۴۰ سانت روبان استفاده کرده ایم که شما می توانید از کاموا استفاده کنید و به اندازه ۴۰ سانت زنجیره ببافید .

می تویند هم از کاموایی با رنگ متفاوت این بند را ببافید وبا یک گل خوشگل قلاب بافی درکنار ساق دست زیبایی آن را دوچندان کنید!!!

بافت ساق دست قلاب بافی

اینم از بافت این ساق دست زمستونی خوشگل ، واقعا ” بافت راحتی داره پاشین دیگه یک کاموا و قلاب بردارین وشروع کنید !

برای آموزش اصطلاحات قلاب بافی به کار رفته شده در این آموزش به لینک های زیر مراجعه کنید!

آموزش گره های اصلی قلاب بافی (سری اول)

آموزش گره های اصلی قلاب بافی (سری دوم)

14 دیدگاه‌ها

  1. لطفاااااااا از بافت با دومیل بیشتر بذاریییییید
    من فقط همین مدل رو بلدم و میل مهصوص قلاب بافی هم ندارم
    دنبال آموزش بافت پاپوش با دومیل میگردم اما اصلا پیدا نمی کنم
    خواهش می کنم از بافت با دو میل بیشتر بذارید :'(

  2. سلام دست گلتون درد نکنه .بسیار بسیار از سایت آموزنده شما ممنونم چون فقط اگر کمی قلاب بافی بلد باشیم با آموزشهای شما کلی چیزهای خوشگل می بافیم منم کلی ایده با این مدلهای بافتنی تون بذهنم رسیده …

  3. سلام منم دارم این ساق رو درست میکنم فقط وقتی بافت تموم شد باید دستکش رو برگردونم؟احساس میکنم خراب شده؟ کج وکوله شده انگاری…واسه دست چپ هم همینطورپیش میریم ؟خواهش میکنم جواب رو واسم میل کن ؟میشه عکس بافت رومیل کنم واستون؟

    • سلام خانمی
      این بافت برگشت نداره ، همونطور که در آموزش گفتم اول کار را گرد می کنید وبافت به صورت چرخشی تا انتها بافته می شود.اگر احساس می کنید اگر دقیقا” طبق آموزش جلو برین دستبندتون کج وکوله نمی شه فقط کافیه کمی دفت کنید.

  4. وای مرسی خانوم هنرمند خیلی ازتون ممنونم خیلی دنبالش بودم ولی جایی نبود واقعا تشکر مرسی مرس خیلی هم توضیحات کامل و خوب بود فقط لطفا اگه میشه مدل های مختلف و متنوع بیش تری هم بزارید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید