معرفی ساعت بند چرم الیزابت جدیدترین مدل ساعت بند چرم

1
1187
ساعت بندچرم الیزابت

احتمالا تاکنون ساعت های بند چرم زیبایی دیده اید و جذب آنها شده اید ، این بار تاروپود محصول جدیدی به نام ساعت الیزابت به شما معرفی میکند که زیبایی آن بسیاز بیشتر از هر ساعت دیگری بوده و مطمئنا جذب تصاویر و زیبایی های این ساعت شده اید.

ساعت الیزابت محصول جدید فروشگاه تاروپود با طراحی زیبا و مدلی ماندگار است که تصاویر آن حتما تا بحال نظر شما را نیز جلب کرده است. این ساعت دارای بندی چرم می باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی میکند. دستبند چرمی این ساعت طرح بافته شده دارد و مانند دستبند های چرمی اسپرت است که ساعتی بادوام و دقیق روی آن قرارگرفته است.

 ساعت بند چرم الیزابت در ۸ رنگ  مشکی، قهوه ای، سبز، قرمز، سفید، بنفش، صورتی و نارنجی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با ۶ ماه گارانتی تعویض و جعبه کادو بعنوان هدیه توسط فروشگاه تاروپود عرضه می شود (انتخاب رنگ ساعت در مرحله تکمیل فرم سفارش صورت می گیرد).

مشخصات ساعت مچی الیزابت

  • اطلاعات کلی : ساعت مچی بند چرمی الیزابت
  • مشخصات بدنه :  فلزی طرح دار فانتزی
  • مشخصات دستبند : چرم صنعتی
  • رنگ دستبند : نارنجی ، آبی ، سفید ، مشکی ، قرمز ، سبز ، قهوه ای و صورتی
  • وضعیت گارانتی : ۶ ماه گارانتی تعویض کالا

چرا ساعت بند چرم الیزابت ؟

ویژگی برتر ساعت الیزابت طراحی فوق العاده آن است. تنها ایراد این ساعت استفاده از چرم صنعتی است که با توجه به تنوع رنگ آن چاره ای جز این نبوده است البته چرم بکار رفته در ساعت عرضه شده توسط تاروپود از کیفیت مناسب برخورار است و در کنار قیمت مناسب ساعت باعث شده  در مجموع ساعتی ایده ال برای هدیه دادن باشد

تاروپود برای اطمینان خاطر شما این محصول را به مدت ۶ ماه گارانتی کرده است و در کنار آن جعبه کادویی زیبا بعنوان هدیه برایتان ارسال خواهیم کرد ، در ضمن برای استفاده از تخفیف ویژه تاروپود تنها تا ۴ بهمن ماه ۹۲ فرصت دارید.

پس فرصت را از دست ندهید ، همین امروز سفارش دهید!!

ارائه شده در ۸ رنگ نارنجی ، آبی ، سفید ، مشکی ، قرمز ، سبز ، قهوه ای و صورتی
در مرحله تکمیل فرم سفارش رنگ مورد نظر خود را می توانید انتخاب نمایید.

 

۲۵,۰۰۰ تومان (  ۶ ماه گارانتی تعویض )

دقت کنید در صورت خرید این محصول بصورت نقدی از ۲۴ درصد تخفیف ویژه بهرمند خواهید شد

وتنها ۱۹ هزارتومان پرداخت خواهید کرد

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

۲۵,۰۰۰ تومان ( گارانتی تعویض رایگان )

 

ارسال به سراسر ایران با سه روش پست پیشتاز ، سفارشی و پیک موتوری

دقت کنید در صورت خرید این محصول بصورت نقدی از ۲۴ درصد تخفیف ویژه بهرمند خواهید شدوتنها ۱۹ هزارتومان پرداخت خواهید کرد

هرگونه سوال در مورد این محصول دارید ، می توانید از قسمت نظرات بپرسید ویا اینکه با شماره تماس های پشتیبانی فروشگاه تماس بگیرید

 

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید