آموزش بافت دستبند دوستی ویژه طرح قلب۱

47
1149
دستبند دوستی قلب
دستبند دوستی قلب

سلام به دوستان تاروپود

حدود یک سال است تاروپود فعالیت خود را در زمینه ی آموزش های بافت  دستبند دوستی شروع کرده است ، از امروزعلاوه بر مطالبی که پیش از این می گذاشتیم مطالب ویژه ای آماده خواهیم کرد که دستبند های دوستی را با شیوه ای متفاوت بصورت کامل آموزش خواهیم داد.

در اولین آموزش ویژه دستبند دوستی طرح قلب ۱ را آموزش داده می شود ، در بافت این دستبند از ۱۵ رشته نخ کتان و۱۰ رنگ متفاوت استفاده شده است

دستبند دوستی قلب
دستبند دوستی قلب

 

نام کتاب:  آموزش بافت دستبند دوستی ویژه طرح قلب۱

تولید و انتشار:   تاروپود

تعداد صفحات: ۵۲

فرمت کتاب: PDF

زبان کتاب: فارسی

مبلغ این کتاب الکترونیکی فقط ۲۳۰۰ تومان است .

شما برای خرید این کتاب باید روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کنید و ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.و سپس مبلغ کتاب را از طریق انتخاب درگاه بانکی دلخواه خود پرداخت نمایید .به محض پرداخت ایمیل حاوی لینک دانلود کتاب به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

 

47 دیدگاه‌ها

  1. سلام من میخوام این فایل رو بخرم میشه توضیح بدید که چجوری باید بخرم
    آخه خرید آنلاین این پست با بقیه خریدهای آنلاین یه کمی فرق داره :S
    اگه لطف کنید جوابمو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

    • سلام
      بله مقداری فرق داره ، برای خرید کافیه روی دکمه پرداخت کلیک کنید و در مرحله بعد ایمیل خود را وارد کنید ، سپس در مرحله بعد به صفحه انتخاب درگاه اینترنتی بانک انتقال داده میشید و بعد از انتخاب درگاه و پرداخت هزینه ، بلافاصله فایل آموزشی برای شما ایمیل خواهد شد.

  2. سلام ببخشید اگه بخوام ک درب منزل تحویل بگیرم مثلا پک ۱۲ تایی رو ک ده تومن هست چقدر بهش افزوده میشه یعنی چقدر دیگه باید روش بذارم و ب مامور پست بدم؟

    • اگر بخواید بصورت سفارشی باشه ۷تا۱۰روزبعد بدستتون میرسه. اگر بصورت پیشتاز باشه ۳تا۵روزکاری میرسه.اگرم پرداخت آنلاین باشه ۱تا۳روزه.
      مبالغ پستی: سفارشی:۴۵۰۰-پیشتاز:۶۵۰۰ پرداخت آنلاین:۵۰۰۰تومان
      هرروشی که انتخاب کنید هزینه پستش بعلاوه هزینه خریدتون میشه.البته فقط برای سفارشات آنلاینمون ۱۰% هم تخفیف میدیم و هم اینکه خیلی سریعتر بدستتون میرسه:)

    • سلام
      مهم نیست کارتتون از چه بانکی باشه ، کافیه کارتی که دارید شتاب باشه ، با کارت هربانکی میتونید پرداخت کنید
      موفق باشید

    • سلام
      بله دوست عزیز ، دستبند عشق ۴ هم جزو آموزش های ویژه است که به زودی میزاریم
      البته الان آموزش دستبند های پردیس ، آتشین و طنابی تقریبا آماده شده و بعد انتشار این ۳ دستبند عشق ۴ را هم خواهیم گذاشت !!

    • سلام
      لطفا حساب خودتان را بررسی کنید
      تراکنش شما در سیستم ثبت شده ولی ناموفق بوده و هزینه واریز نشده است !
      البته اگر از حسابتان کم شده بود مشکل از بانک بوده و بعد از ۷۲ ساعت به حساب شما برگشت داده می شود

  3. سلام …!!!
    من این نخای مخصوص بافت دستبند دوستیو اون هفته شنبه سفارش دادم با پست پیشتاز (پرداخت در محل) ک گفته بود ۵تا۷ روز فرستاده میشه اما هنوز نیومده امروزم روز هفتمه…!!!

    • سلام دوست عزیز
      عذرخواهیم هفته پیش متاسفانه مأمور پست دوروز با تاخیر برای تحویل بسته ها به دفتر اومده بود برای همین بعضی از سفارشات با تاخیر ارسال شده .چک کردم بسته شما روز چهارشنبه از اداره پست ارسال شده فردا یا پس فردا انشالا بدستتون میرسه.بازم پوزش میخوایم:)

  4. سلام موژان خانوم، ایت طرح ها همشون الگو دارن؟؟اگه داشته باشه که خیلی عالیه.. طرحها تکراری نیستن؟ منطورم اینه که این دستبندهایی که آموزش دادید هم هستن یا دستبندهایی که تو فروشگاه بود؟؟؟ به نظر میرسه که دستبندها جدیدن
    ممنون از تلاش و پشت کارتون. همیشه موفق باشید. هنر خوبی بهمون یاد میدید
    داداشم دستبندامو دیده میگه آفرین قشنگ بافتی
    ایـــــــــــــنقــــــــــــــــــــــــــد زوق کردم :):) 😀 😛 😉

    • سلام عزیزم
      یه سری آموزش تهیه کردیم که چون الگوی جدیدی دارن و شبیه اونها توی آموزشای معمولی مون نیست یه هزینه کوچیک براشون در نظر گرفته شده که دونه دونه روی سایت قرار میدیم.
      برای هر مرحله بیش از یه عکس تهیه شده و توضیح بیشتری هم داده شده و هم الگوی کلی توی آموزش هست هم الگوی همون رجی که داره بافته میشه.
      این آموزش هم مربوط به همین عکسیه که روش هست.
      الگوی بافتش شبیه این دستبند هست.الگوی جدیدیه و با این الگو میتونیم طرحای جدیدتری رو بهتون آموزش بدیم.
      ۸%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%A8%D9%86%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D9%85%DA%A9%D8%B9%D8%A8/”>آموزش دستبند دوستی طرح زیبا “مکعب”
      البته توضیح دستبند قلبمون و تعداد عکساش خیلی بیشتر از دستبند مکعبه.
      ممنون که به سایت ما میاین:)

    • سلام دوست عزیز بله آموزش های ویژه تاروپود رو باید دانلود کنید البته ناگفته نماند آموزشهای ویژه مجموعه ای از آموزشهای دستبندهای خاص و پرطرفدار همچنین برخی مدلهای داخل فروشگاه خواهند بود:)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید