آموزش بافت زیبای دستبند جدید پاراکود توری

58
14677
آموزش بافت زیبای دستبند پاراکود

باسلام خدمت همراهان همیشگی تاروپود

عیدتون مبارک عزیزان,امروز تاروپود بعنوان عیدی یکی از زیباترین الگوهاش و بهتون آموزش میده تا شمام بتونید خیلی زود اونو ببافید و به دوستانتون هدیه بدید.البته ناگفته نماند کارچندان سختی نیست اما ی فرقی که این الگو میکنه اینه که مدلش برای همه سنین و هم پسر و هم دختر مناسبه. اسم مدل دستبند امروزمون دستبند پاراکود توری ست!

آموزش بافت دستبند پاراکود

آموزش بافت زیبای دستبند پاراکود

برای بافت این دستبندپاراکود زیبا ما نیاز به دورنگ نخ قیطان داریم که ما از قرمز و آبی استفاده کردیم.

آموزش بافت دستبند جدید پاراکود

شروع بافت دستبند پاراکود:

اول نخ قرمزرو از وسط تا کنید تا بتونید حلقه ابتدایی دستبند رو به ساده ترین شکل ایجاد کنید. سپس نخ آبی رو هم از وسط تا کرده و بعد به دور نخ قرمز حلقه کنید و گره بزنید تا ابتدای دستبند یک حلقه قرمز ایجاد بشه.دو گره پشت سر هم بهمین شکل بزنید.

آموزش بافت دستبند جدید پاراکود

در اینجا همینطور که میبینیم در کنار دستبندپاراکود دو رنگ آبی و قرمز کنار هم هستند اینبار هردو نخ را باهم گرفته و با دونخ دیگر از سمت چپ براست گره بزنید (شکل سمت راست بالا) که باعث میشه ترکیب رنگی زیبا و دستبند حجیم تری رو داشته باشید.

آموزش بافت دستبند جدید پاراکود

این بار همان گره قبل را اما از راست به چپ بزنید.

را از سمت چپ براست

تنها همین دو گره را پشت سرهم تکرار کنید تا به اندازه دستبند پاراکود دلخواهتون برسید.

درانتها هم دو نخ آبی باقیمانده را در لابلای همان دسنبند پنهان کنید و سرش را با فندک بسوزانید تا باز نشود و درهمانجا که هست گیرکند.

و سپس دونخ قرمز را باهم گره بزنید بطوریکه وقتی از حلقه ابتدایی عبور داده شد بسختی باز شود. انتهای آن را هم قیچی کنید.

آموزش بافت دستبند زیبای پاراکود امیدوارم با کمی دقت تونسته باشید دستبند پاراکود زیبایی رو آماده کرده باشید.

آموزش بافت دستبند دوستی پاراکود زیبا

یه بار دیگه عید به همتون تبریک میگم و براتون آرزوی موفقیت دارم.

تا آموزش دیگری منتظرمون باشید…;)

58 دیدگاه‌ها

  1. مرسی از اموزش های عالیتون. میگم شما که زحمت کشیدید شیوه بافت دستبنددوستی رو اموزش دادین نمیشه بافت انگشتر رو هم یاد بدید؟؟

  2. سلام.خیلی سخته…گر ه هام درسته ولی پی در پی نیستن.یعنی گره هام با فاصله از هم ایجاد میشن.میشه راهنمایی کنین که چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

    • سلام درسته کار با نخهای قیطان یکم مهارت میخواد مخصوصا همین مدلش چون گره ها دونخه هستند تنها راهش همون محکم نگه داشته هر گره قبل از زدن گره بعدیه!

  3. سلام…مرسی بابت اموزشتون…..تو اموزش دستبند توری گره اخر که برای رد کردن از حلقه اول هستش رو هرکار میکنم نمیتونم بزنم..میشه بگید چطوریه؟

    • سلام ممنون
      شما میتونید هرکدی رو که مدنظرتون هست با تعدادش به سبد خریدتون اضافه کنید (ینی تک تک کدها رو شما واردکنید) و سفارش بدید اگر نکته ی دیگه ای هم لازم بود در صفحه سفارش قسمت توضبحات بنویسید.

  4. سلام واقعا از سایت خوبتون ممنون اگه میشه یک ست کامل از دستبند دوستی رو یاد بدین یعنی انگشتر دستبند و گوشواره خواهش میکنم منتظرم اهان راستی یک خواهش دیگه اگه میشه اسم نخهایی که گفتین مخصوص بافت دستبند دوستین رو بگین بازم مرسی از سایت خوبتون

    • سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون
      چشم حتما به درخواستتون رسیدگی میشه و درضمن نخهای ما نخ کتان ترک هستند و میتونید از بازارهای مخصوص نخ و کاموا تهیه کنید اما برای راحتی کار دوستان ما نخها رو به اندازه ۱۰متر درسایت تاروپود با رنگهای متنوع به فروش میرسونیم میتونید تهیه بفرمایید.
      اینم لینک: نخ دستبند دوستی

  5. میشه آموزش دستبند دوستی عشق ۴ رو بزارید؟عاشقش شدم لطفا زودتر آموزششو بزارید
    تو رو خداااااااااااااااااااااا
    منتظرما
    راستی سایتتونم حرف نداره
    مرسی

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید