آموزش وی‍ژه بافت دستبند دوستی بسیار پرطرفدار طنابی

74
1844

باسلام خدمت همه عزیزان هنرمند تاروپود

امیدوارم حال همتون خوب باشه و بعداز پشت سرگذاشتن امتحاناتتون با انرژی کامل متوجه آموزشهای جدید ما شده باشید . بعداز قراردادن آموزشهای دستبندهای وی‍ژه درخواستی شما از جمله دستبند دوستی آتشین و دستبند دوستی پردیس واستقبال بسیار خوب بسیاری از شما همچنین درخواستهای بسیار شما جهت آموزش بافت دستبند دوستی طنابی اینبار با آموزش جامع و کامل این دستبند زیبا و پرطرفدار به خونه های گرم شما اومدیم و امیدوارم بتونیم رضایت شمارو  همراه خود داشته باشیم.

آموزش بافت دستبند دوستی زیبای طنابی

دستبند دوستی طنابی
دستبند دوستی طنابی

برای بافت این دستبند زیبا فقط کافیست به ۹رشته نخ ۱۴۰سانتی در ۳رنگ دسترسی داشته باشید .جنس نخ در زیبایی این دستبند بسیار تاثیر داره برای همین به شما عزیزان پیشنهاد میکنم برای اینکه دستبند با ضخامت و بهتری داشته باشید از نخ کتان ترک استفاده کنید.

نخ مخصوص بافت دستبند دوستی پک۱۲تایی۱

نخ مخصوص بافت دستبند دوستی پک ۱۲تایی۲

نخ مخصوص دستبند دوستی پک۲۴تایی

آموزش بافت این دستبند زیبا را  می توانید فقط با پرداخت ۲۵۰۰تومان بصورت pdf دانلود کنید.

نام کتاب:  آموزش بافت دستبند دوستی طنابی

تولید و انتشار:   تاروپود

تعداد صفحات: ۲۲

فرمت کتابPDF

زبان کتاب: فارسی

مبلغ این کتاب الکترونیکی فقط ۲۵۰۰ تومان است .

 

شما برای خرید این کتاب باید روی دکمه پرداخت آنلاین کلیک کنید و ایمیل خود را به درستی وارد نمایید.و سپس مبلغ کتاب را از طریق انتخاب درگاه بانکی دلخواه خود پرداخت نمایید .به محض پرداخت ایمیل حاوی لینک دانلود کتاب به آدرس ایمیل شما ارسال میشود.

 

 

74 دیدگاه‌ها

  1. ببخشید ولی اصلا سایتتون باحال نیست تازه خیلی هم مسخست اصلا از آموزش بافتن و …………………. نگذاشته اید فقط درباره ی خرید حرف میزنید اگر اینجوری باشه من دیگه نگاه هم به این سایت نمی اندازم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • والا تاروپود توی این یک سال و چندماهی که کارشو شروع کرده ازهمون ابتدا آموزشها رو از پایه یادداده تا جایی که بسیاری از دوستان توی بافت دستبند حرفه ای بشن و حتی نقشه دستبند آموزش بکارگیری اونو هم یادداد تا بدون استفاده از آموزش تصویری هم بتونن خودمحور باشن و دستبندببافن. فکر میکنم کم لطفی از جانب شماست.امیدوارم بتونیم بیش از پیش موجب رضایت دیگر دوستان باشیم.:)

  2. سلام!!من تازه با سایتتون آشنا شدم و هیچ تجربه ای از بافت این دستبند ها ندارم!!آیا بافتشون کار سختیه؟؟و یک سوال دیگه داشتم آیا فقط باید نخ تهیه کنم؟؟یا به وسیله ی دیگری هم نیازه؟؟؟تشکر از سایت قشنگـــــــــــتون!!

    • سلام دوست عزیز .شما برای بافت دستبند فقط و فقط نیاز به یادگیری ۴نوع گره با دست دارید که کاملا هم تصویری هم بصورت ویدئویی درآرشیومون آموزش دادیم و میتونید کارتونو شروع کنید ابتدای کارهم بهتره از تکه نخهای کوچکتر استفاده کنید برای تمرین تا نخ توی دست و پاتون نباشه و موقع کار گیج بشید بعداز یادگیری گره ها برید سراغ آموزشهای ابتداییمون مثل دستبند جناقی و ساده و طاووسی و…بعدازون ما آموزش نقشه خوانی رو قرار دادیم به اون مطلب سر بزنید و بافت ازروی الگورو یادبگیرید و کاملا روی بافت دستبند مشرف میشید و میتونید از نقشه هایی که گذاشتیم استفاده کنید هرجایی هم سوال داشتید ما درخدمتتونیم بیایدو داخل انجمن تاروپود قسمت پرسش و پاسخ دستبنددوستی سوالتونو مطرح کنید:)
      برای بافت فقط نخ کافیه بهمراه یک سنجاق قفلی که آویزون کنید به جایی مثل بالش یا روی زانوی پاتون هم میتونید از کلاسور یا تخته شاسی برای نگهداشتن نخها استفاده کنید حالا تمام این حالات توی آموزشها مشخصه. کم کم میرید بسمت کار با مهره و میتونید اونا رو تهیه کنید… که هنوز لازم نیس فقط با نخ کارتون راه میفته که بهتون نخ کتان ترک و پیشنهاد میکنم چون باتوجه به زحمت و وقتی که روی بافت میذارید بهتره نخی استفاده بشه که بتونید سالها اون دستبندرو نگه دارید و نخ کتان که در سایت فروش میره گزینه بسیار خوبیه:) امدوارم تونسته باشم به درستی جوابتونو بدم:) درضمن به جمع هواداران دستبند دوستی خوش اومدین;)

  3. سلام خسته نباشید من اموزش دستبند طنابیرو خریداری کردم و تراکنش موفق بود ولی لینک دانلود واسه ی من نیومد.اینم شماره تراکنش:۲۶۰۹۸۰۶۲۵۳۷

  4. سلام .من نام کاربریمو دادم .بس جرا بازم نمیتونم موضوع جدید بذارم یا وارد باسخها بشم؟مکه فعال نکردید.لطفأ nafas64

    • چرا الهام عزیز
      میتونین از طرحهای قلب استفاده کنین .انشالله تا اون موقع باز هم طرحهایی قلب دارن رو آموزش میدیم

  5. کزینه عضویتو میزنم میکه قبلأ این نام کاربری ثبت شده.بس کجا باید ایمیلمو اکه اشتباه وارد کردم درستش کنم؟لطفأ راهنمایی کنید.ممنون

  6. سلام.من امروز عضو انجمن شدم ولی برای باسخ دادن یا کذاشتن موضوع جدید بعد از کلیک اخطار میده .جرا؟کد فعالسازی جیه؟باید ب ایمیل بیاد؟

  7. سلام
    متاسفانه منم مشکل دوست بالا برام پیش اومده.لینک دانلود اومده ولی لینک رو باز نمیکنه.
    الان دقیقن باید چیکار کنم؟

  8. سلام.جند تا سوال داشتم.اکر یک طرف تک کیس بود طرف دیکه هم باید تک کیس باشه؟وقتی میخوایم شروع کنیم اول بافت اصلی و آخر بافت اصلی یک کره میخوره و در انتها کیسباف میزنمیم؟وقتی کیسبافتها تموم شد برای باز نشدنشون باید کل نخها رو یک کره بزنیم؟

    • سلام الهام جان
      معمولا دو طرف دستبند رو به یه شکل میبافن یا دو طرف تک گیس یا هر دو طرف رو دو تا میبافن.اما اگر دوست دارین قانون شکنی کنین ایرادی نداره:) ولی دو طرف یک شکل باشه ظاهر بهتری داره
      میتونین گیره بزنین میتونین گره هم نزنین .یعنی ابتدا گیس بافت ابتدایی رو بزنین ،دستبند رو ببافین و انتها ی کار رو گیس بافت کنین.
      ببینین کدوم روش براتون آسونتره . به نظر خودتون ظاهردستبند رو بهتر میکنه.ما اول و آخر بافت اصلی گره ای نمیزنیم
      بله برای باز نشدن گیس بافت ها هم انتهای بافتش همه ی نخهارو با هم یه گره میزنیم

  9. تاروپود عزیز سلام

    من آموزش دستبند طنابی رو خریداری کردم و تراکنش بانکی هم موفق بود و شماره تراکنش رو هم دریافت کردم،اما متاسفانه نمی توانم لینکی که برای من ارسال شد رو باز کنم (از طریق سه تا اینترنت اکسپلورر هم امتحان کردم ولی نشد)، و همش با پیغام اینکه :this webpage is not found مواجه میشم، به info@taropod.ir هم ایمیل زدم و مشکل رو گفتم اما هنوز جوابی نگرفتم

    ممنون میشم که پیگیری کنید

  10. سلام خسته نباشید.من تازه با سایتتون آشنا شدم.میخوام یک نمونه دستبند دوستی ببافم.بعد از تهیه نخها اول کار ک فرمودید کره یا کیسباف میزنیم منظورتون جیه.انتهای کار را باید جیکار کرد؟

    • سلام
      نخ ها در دو پک ۱۲ تایی و پک ۲۴ تایی آماده شدن ، که هر نخ ۱۰ متر است
      قیمت پک ۲۴ تایی ۲۰ تومان هست که هزینه به دو صورت امکان پرداخت دارد ، پرداخت درب منزل که در صورتی که سفارشی بخواین ۲۴ تومان با هزینه پستی می شود و ۱۰ روزه بدست شما می رسد و درصورتی که پیشتاز بخواید ۲۶۵۰۰ هزینه نه و ارسال می شود و ۴ روزه می رسد ، اما روش دوم که بهترین روش است پرداخت آنلاین است در این روش با توجه به تخفیف ۱۰ درصدی هزینه کل بسته ۲۳۷۰۰ خواهد شد و تنها در ۲ تا ۴ روز کاری بسته به دست شما می رسد
      موفق باشید

    • ریحانه جان همه ی آموزش ها پولی نشده.آموزش های رایگانمون برای شما عزیزان همچنان هست و تهیه میشه.
      فقط یه سری آموزش ویژه داریم که توضیح و عکس بیشتری داره و طرحهای خاصی هست که با آموزش های معمولیمون فرق داره و با الگوهای معمولی بافته نمیشه.
      یه بار که بخرید متوجه میشید:)

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید